
Vähittäispakkaus tuoretuotteille
Palvelemme maatalous- ja teollisuusasiakkaita maailmanlaajuisesti omista tytäryhtiöistämme Euroopassa, Yhdysvalloissa, Kanadassa ja Afrikassa käsin.
NNZ on monikansallinen yritys, joka on aktiivinen maatalous- ja teollisuustuotteiden pakkausmateriaalien markkinoinnissa
Vuodesta 1922 lähtien NNZ on ollut 100 % perheyritys, vaikka toiminnan painopiste onkin vahvasti yhtiön toiminnassa. Tällä hetkellä NNZ ä on 24 omaa toimipistettä 18 maassa sekä kansainvälinen yritysverkosto, jonka kanssa teemme yhteistyötä yli 50 maassa ympäri maailmaa, sekä tuotteiden ja markkinoiden kehittämisessä että hankinnoissa ja myynnissä. NNZ myy pakkausmateriaaleja hedelmä- ja vihannessektorille sekä teollisille markkinoille maailmanlaajuisesti. Palvelemme asiakkaitamme markkinasegmenteissämme ”Oikeilla ihmisillä, yksinkertaisella rakenteella ja ’seurantakulttuurilla'”. Olemme menestyksekkäitä tiedon jakamisen, tehokkaiden prosessien, eriytettyjen tuotteiden, selkeän hankintastrategian, joka varmistaa oikean hinnan, sekä vahvan teknologian ja digitaalisen läsnäolon ansiosta. Keskeinen uskomuksemme: ”Pakkausten muotoilu on maailman muotoilua”.
Fokusalueemme
Lähestymistapamme
Pakkaus on ratkaisevassa roolissa ruokahävikin välttämisessä ja tuotteiden tuoreuden säilyttämisessä. Tuoreiden tuotteiden pakkaaminen on ainutlaatuinen haaste, sillä hedelmät ja vihannekset jatkavat hengittämistä sadonkorjuun jälkeen. Oikean pakkauksen valitseminen tuotteelle on erittäin tärkeää säilyvyyden pidentämiseksi. Tuoretuotteiden pakkaus toimii eri tavoin yritysten välisessä (B2B) ja vähittäismyyjän ja kuluttajan välisessä (B2C) toimituksessa. Kaupunkialueilla tuotteiden hävikki tapahtuu enimmäkseen vähittäismyyjän ja kuluttajan välisessä vaihdossa, kun taas maaseutualueilla enemmän tuotteita menetetään tiloilta vähittäismyyjille. Molemmissa tilanteissa ruokahävikin vähentäminen pidentämällä tuotteiden säilyvyyttä on kriittistä. Kuluttajat, vähittäismyyjät ja viljelijät etsivät kaikki kestäviä pakkausratkaisuja, jotka tuottavat vähemmän jätettä ja tarjoavat ympäristöystävällisemmän vaihtoehdon ilman, että pakkausten laatu kärsii. NNZ:lla on laaja vakiovalikoima hedelmien ja vihannesten pakkaamiseen näiden tarpeiden täyttämiseksi. Lisäksi investoimme innovaatioihin ja voimme auttaa sinua tekemään perusteltuja valintoja kestävän pakkausportfoliosi luomiseksi.
Fokusalueemme
Lähestymistapamme
Tuoretuotteiden kuljetuslogistiikka on erittäin monimutkaista, ja pakkaus on ratkaisevassa roolissa säilyvyyden pidentämisessä. Tuoreiden tuotteiden pakkaaminen on ainutlaatuinen haaste, sillä hedelmät ja vihannekset jatkavat hengittämistä sadonkorjuun jälkeen. Oikean pakkauksen valitseminen tuotteelle on erittäin tärkeää säilyvyyden pidentämiseksi. Perunoiden ja vihannesten suurten määrien kuljetuslogistiikka on hyvin monimutkaista, ja NNZ tekee yhteistyötä viljelijöiden ja tuottajien kanssa varmistaakseen, että tuotteet saapuvat loppukäyttäjälle täydellisessä kunnossa. Otamme huomioon pakkauksen, lämpötilan, kosteuden ja muut tekijät varmistaaksemme, että tuotteet pysyvät tuoreina ja ehjinä.
Perunat, sipulit, kaalit, nauriit, sitrushedelmät ja jotkin erikoistuotteet pakataan yleensä verkkopusseihin. Verkon etuna on alhainen kustannus ja esteetön ilmavirtaus. Hyvä ilmanvaihto on erityisen hyödyllistä sipuleille. Perunoiden vientiin juuttipussit ovat edelleen suosittu pakkausmateriaali, koska niillä on erinomaiset kosteudenimukyky, hyvä ilmanvaihto ja ne ovat hellävaraisia perunoiden iholle. Tuuletetut bulkkipussit ovat tehokkaimpia perunoiden ja porkkanoiden varastointiin.
Fokusalueemme
Lähestymistapamme
Pakkaus on tärkeä linkki tuottajien ja loppukäyttäjien välillä. Neuvomme asiakkaitamme mielellämme tehokkaassa hankinnassa, varastoinnissa ja logistiikassa. Teollisuusosastollamme kehitämme ja markkinoimme pakkauksia elintarvike- ja eläinrehuteollisuudelle sekä kemian-, lääke- ja rakennusaloille. Autamme mielellämme kehittämään pakkauskonsepteja, jotka tuovat arvoa jokaisessa ketjun vaiheessa. Tehokkaasta käsittelystä ja maksimaalisesta suojasta kuljetuksen aikana aina kuluttajaa houkuttelevaan esillepanoon asti.
Sustainability
Worldwide strategic locations
Pioneering
Reliable and ethical
Long-term partnerships
Teamwork
#Rethink innovation
Full service logistics
Independent advice
Innovation insights
Customer intimacy
Broad portfolio
"*" indicates required fields
These cookies are used to optimize performance and functionality of the website. These cookies are not essential when browsing the website. However it is possible certain elements on the website will not function properly without the cookies.
These cookies collect data that we use to understand how our website is used and perceived. These cookies also help us to optimize the website for the best user experience.
These cookies allow ad-networks to monitor your online behaviour so they can display relevant ads based on your interest and online behaviour. These cookies also prevent the same ads from being displayed over and over.