New building NNZ group

Meistä

Vuodesta 1922, ja olemme vasta aloittaneet!

NNZ on uudistanut itseään useaan otteeseen sen perustamisen jälkeen vuonna 1922. Matkamme varrella pääfokuksemme on aina ollut varmistaa jatkuvuus asiakkaillemme, toimittajillemme ja työntekijöillemme. Uudistuminen on DNA – olemme yrittäjiä, jotka hyödyntävät markkinaolosuhteita ja trendejä. Muotoilemme uudelleen rooliamme pakkaustoimittajana. Tämä tarkoittaa itsemme uudistamista tekemällä strategisia valintoja, kuten lopettamalla oman tuotannon ja ryhtymällä riippumattomaksi toimittajaksi, jolla on luotettavien kumppanitoimittajien verkosto, sekä laajentamalla tytäryhtiöidemme maantieteellistä kattavuutta. Uudistamme pakkausportfoliotamme innovaatioilla ja parantamalla olemassa olevia pakkauksia, mikä vaikuttaa palveltuihin markkinoihin.

NNZ on kaiken kaikkiaan yhteistyötä ja henkilökohtaisia suhteita, niin sisäisesti kuin ulkoisesti. Suhteita työntekijöihin, asiakkaisiin ja sidosryhmiin. Ratkaisuja haetaan tiimityöllä, auttaen toisiamme onnistumaan, kunnioituksella, rehellisyydellä ja vilpittömyydellä.

Tuotetasolla NNZ vahvuus on asiakkaiden pakkausongelmien ratkaisemisessa. Tieto, kokemus ja luovuus ovat näiden pakkausratkaisujen kehittämisen perusta. Olemme ratkaisukeskeisiä, asiakaslähtöisiä ja ajattelemme laatikon ulkopuolelta!

“Uudistuminen on osa meitä! Olemme intohimoisia pakkausratkaisuista ja ratkaisemme pakkaushaasteesi aidon yhteistyön ja räätälöityjen ratkaisujen avulla."

 

Perintömme ja tulevaisuuden suuntamme

 

NNZ on monikansallinen yritys, joka toimii pakkausmateriaalien markkinoinnissa maatalous- ja teollisuustuotteille. NNZ on ollut 100 % perheyritys vuodesta 1922 lähtien, vaikka painopiste onkin aina ollut vahvasti yrityksen toiminnassa. Tällä hetkellä NNZ:lla on 24 omaa toimipistettä 18 maassa sekä kansainvälinen yhteistyöverkosto yli 50 maassa, missä teemme yhteistyötä tuotteiden, markkinoiden kehityksessä sekä osto- ja myyntitoiminnoissa. NNZ keskittyy erityisesti hedelmä- ja vihannessektorin pakkausmateriaaleihin, mutta meillä on myös teollisten pakkausten osastoja Benelux-maissa, Saksassa, Skandinaviassa, Iso-Britanniassa, Yhdysvalloissa ja Sveitsissä.

Katsoessamme tulevaisuuteen pidämme olennaisena, että NNZ kaltaisemme yritys on jatkuvasti mukana pakkausmateriaalien ja niille asetettujen vaatimusten innovoinnissa, olivatpa kyseessä tuoreet hedelmä- ja vihannestuotteet tai muut elintarvikkeisiin liittyvät tuotteet. Samalla kiinnitämme huomiota kestävän kehityksen vaatimuksiin, joita alallamme asetetaan.

Libau pand 1923 2021 Magazijn Groningen (7) 2021 Magazijn Groningen (14) 2021 Vestiging Groningen (7)

NNZ on ollut lähes 100 vuoden ajan aktiivinen pakkausalalla, ja tavoitteemme on jatkaa toimintaa vielä monien vuosikymmenten ajan. Vuosien 1995 ja 2022 välillä yrityksen liikevaihto kasvoi 30 miljoonasta eurosta 195 miljoonaan euroon. Tämä kasvu saavutettiin hajautetussa kansallisessa markkinarakenteessa, jota kuvastaa edelleen käytössä oleva slogan: Focus on Local. Näiden kansallisten yksiköiden hajautetun johtamisen lisäksi keskitetyt toiminnot (talous, markkinointi, tuotekehitys, henkilöstöhallinto, ICT ja keskitetyt hankinnat) luovat puitteet, joiden avulla NNZ:n eri toimipisteet voivat toimia optimaalisesti myynnin, logistiikan, palvelun ja suoran markkinoinnin suhteen.

Yksi pitkäikäisyytemme tärkeimmistä tukipilareista on, että NNZ haluaa noudattaa kaikkia lakisääteisiä säädöksiä, sopimuksia ja sääntöjä. NNZ kieltäytyy myös spekuloimasta futuuri- eli johdannaismarkkinoilla, koskien niin raaka-aineita kuin valuuttoja. NNZ pitää tätä velvollisuutenaan paitsi yhteiskuntaa, myös työntekijöitään kohtaan.

IMG 0921 Magazijn Rilland (51) NNZ Lunenburg 2021 (106) NNZ Lunenburg 2021 (25)

NNZ arvostaa suuresti työntekijöitään ja on muotoillut heidän puolestaan omat ”4-P”: Passion (intohimo), Pleasure (ilo), Personal (henkilökohtaisuus) ja Plan (suunnitelmallisuus). Meillä on intohimo pakkauksiin, haluamme työskennellä ilolla, hyvin henkilökohtaisella tavalla, mutta aina suunnitelman mukaan, jonka olemme yhdessä laatineet. Tämä näkyy aktiivisessa laatu- ja kestävän kehityksen politiikassamme sekä kansainvälisesti tunnustetuissa laatuvaatimuksissa, kuten ISO 9001 ja BRC -yhteensopivuus sekä SEDEX. Yhdessä meidän on taattava ympäristö, jossa laatu, turvallisuus ja terveys ovat itsestäänselvyyksiä. Kaikissa NNZ:n yrityksissä on siksi tiimejä, jotka aktiivisesti varmistavat näiden asioiden toteutumisen.

NNZ Scandinavia Dec 2021 (64) NNZ Lunenburg 2021 (35) Suppliers code of conduct NNZ Scandinavia Dec 2021 (8)
NNZ Group building
Liiketoiminta on etusijalla, ja tulevaisuuden varmistamiseksi keskitymme jatkuvasti läpinäkyvyyteen ja optimaaliseen toimintaan.

 

Bootin perhe

NNZ:n perustamisesta lähtien vuonna 1922, Bootin perhe omistaa edelleen 100 % NNZ:n osakkeista. Kuten aiemmin mainittiin, on kuitenkin tärkeää huomata, että NNZ:n yrityksen etu on aina asetettu perheen etujen edelle. Tämä tarkoittaa, että ensisijaisesti keskitytään NNZ:n tavoitteisiin ja siihen, miten niitä voidaan kehittää tulevaisuudessa. Liiketoiminta on etusijalla, ja tulevaisuuden varmistamiseksi keskitymme jatkuvasti läpinäkyvyyteen ja optimaaliseen toimintaan.

 

Keskeiset luvut

  • Perustettu: 1922
  • Työntekijöiden määrä: 250
  • Liikevaihto: 195 miljoonaa euroa
  • Tuote: Pakkausmateriaalit
  • Markkinat: Maatalous (75 %), Teollisuus (25 %)
  • Pääkonttori: Groningen, Alankomaat
  • Tytäryhtiöt: 24 Euroopassa, Yhdysvalloissa, Kanadassa ja Afrikassa
  • Varastotila: 50 000 m²

 

“Tapa, jolla olemme varmistaneet ja tulemme varmistamaan tulevaisuutemme, on jatkuva NNZ:n uudistaminen.”
NNZ Wereldkaart 2023 05 17
NNZ, pakkausverkosto, maailmanlaajuinen kattavuus

Palvelemme asiakkaitamme 24 omistamastamme tytäryhtiöstä käsin Euroopassa, Yhdysvalloissa, Kanadassa ja Afrikassa.

Contact
WHY NNZ THE PACKAGING NETWORK?
RESHAPING

Sustainability
Worldwide strategic locations
Pioneering
Reliable and ethical

TRUE CO-OPERATION

Long-term partnerships
Teamwork
#Rethink innovation
Full service logistics

CUSTOMISED SOLUTIONS

Independent advice
Innovation insights
Customer intimacy
Broad portfolio

87dad78ea8417d6a5d9de198d48de6b48ff2d002
Stay informed with the latest developments. Sign up for our newsletter.

"*" indicates required fields

How we handle your data? Read our privacy statement. You can unsubscribe from these emails at any time.